Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wejdź na stronę www.reklamacja.perfumerialeone.pl
Uzupełnij formularz, na maila dostaniesz plik PDF, który należy wydrukować i włożyć do paczki.

2. Odesłanie produktu
W ciągu kilkunastu godzin otrzymasz informacje o rozpatrzeniu reklamacji.
Otrzymasz także etykietę dla kuriera, którą musisz wydrukować i nakleić na paczkę.

3. Odbiór przez kuriera
W następnym dniu roboczym po otrzymaniu etykiety kurier przyjedzie po odbiór paczki.

4. Oczekiwanie na wymianę/zwrot.
W ciągu 14 dni po odebraniu przez nas paczki otrzymasz zwrot na konto bankowe lub wyślemy nowy, reklamowany produkt.

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl